Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Viktorien Gouverneur - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Viktorien Gouverneur - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Blijf op de hoogte en volg Viktorien

20 Oktober 2012 | Nederland, Utrecht

Het komt steeds dichter bij, de dag van vertrek. Aan de ene kant heb ik er super veel zin in en aan de andere kant vind ik het ook heel moeilijk om te vertrekken. Vooral om dat het geen geplande reis wordt.
Het is nu ook de week van de laatste dingen, laatste dressuur les, laatste keer vrienden zien. Maar die drie maanden zijn zo om, ik weet het zeker.
Paardjes laat ik in goede handen achter, kamer komt in onderhuur (waar ik helaas nog een hospiteer avond voor moet doen). Ticket is binnen. Nog een paar boodschapjes en ik ben er klaar voor...zo goed als haha.
Ik hoop dat ik mijn reisverslagen een beetje up to date kan houden, ik ben namelijk heel slecht in het bij houden van dagboeken.

  • 20 Oktober 2012 - 23:42

    Danielle:

    Lief schoonzusje,
    We gaan nog even bellen morgen om gedag te zeggen! Leuk dat je alle avonturen voor ons gaat opschrijven, dan kunnen wij lekker meegenieten :) Jou kennende komt alles helemaal goed daar, heb je zo tien nieuwe beste vrienden erbij en regel jij een bed en een maaltijd. Ga vooral bewust genieten, dit doe je niet snel meer! Hier wacht alles en iedereen weer netjes op je als je weer terug bent.
    Liefs, Danielle.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Viktorien

Actief sinds 20 Okt. 2012
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 9070

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 02 Februari 2013

Australie reis 2012/2013

Landen bezocht: