Melbourne (1) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Viktorien Gouverneur - WaarBenJij.nu Melbourne (1) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Viktorien Gouverneur - WaarBenJij.nu

Melbourne (1)

Blijf op de hoogte en volg Viktorien

02 November 2012 | Australië, Melbourne

De reis heeft erg lang geduurd, bij elkaar meer den 24 uur vliegen en 5 vliegvelden gezien.
Met de nieuwste Airbus A380 vloog ik naar Dubai. Omdat een bagage luik niet wilde sluiten hadden we een uur vertraging. Gelukkig had ik in Dubai 3 uur de tijd voordat mijn andere vliegtuig vertrok. Helaas ging deze vlucht ook niet als gepland. Toen we bij Kuala Lumpur aankwamen was het zo slecht weer om te landen dat we naar Singapore door moesten vliegen om te tanken en vervolgens weer terug te vliegen naar Kuala lumer. Een uurtje later konden we het vliegtuig weer in en was ik opweg naar Melbourne. In het vliegtuig kregen we een kaart met vragen over quarantaine in te vullen. Heeft u een wapen bij zich...tja zakmes dus maar ja in gevuld. Heeft u eten bij zich, JA! drop en stroopwafels. Bent u afgelopen 6 dagen in contact geweest met boerderij dieren...ja. Dat waren al 3 ja's op m'n lijst. Heeft u dierlijke producten bij zich...tellen een schelpenketting en een ketting met krokodillen bot ook? Toch maar nee in gevuld, dat scheelt weer een ja!
Met drie ja's kon ik toch nog een land in komen...gelukkig maar.
Om 7 uur sochtend was ik eindelijk bij mijn hostel, meteen gedouched en bed in gekropen want ik was kapot. Eind van de middag en avond nog de stad in geweest en een beetje rond gelopen en bekeken wat ik nog wil gaat doen. The pinguin parade en the great ocean road tour staan nog op de lijst, wanneer is de vraag.

  • 04 November 2012 - 17:51

    Rianne:

    Noemen ze zoiets niet de wet van Murphy? Doe rustig aan. Jetlag hou je nog wel ff last van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Viktorien

Actief sinds 20 Okt. 2012
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 9091

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 02 Februari 2013

Australie reis 2012/2013

Landen bezocht: