Melbourne (2) - Reisverslag uit Phillip Island, Australië van Viktorien Gouverneur - WaarBenJij.nu Melbourne (2) - Reisverslag uit Phillip Island, Australië van Viktorien Gouverneur - WaarBenJij.nu

Melbourne (2)

Blijf op de hoogte en volg Viktorien

05 November 2012 | Australië, Phillip Island

Ik ben eindelijk een beetje gewend aan het in Aussie zijn. De eerst paar dagen vroeg ik me af wat me in godsnaam bezielde...
Gisteren de Penguin Parade gedaan. Eerst gezellig koala's knuffelen, kangeroes eten geven, nog meer koala's kijken. De eerste wilde kakatoes voorbij zien vliegen , zelfs Jack's familie gezien en ook een kookabara langs zien komen.
Toen een tussen stop bij het strand gemaakt. Erg veel lol gehad met de golven die toch best groot waren en 1 op de 8 golven komen dus verder het strand op dan de andere, en precies die 1/8ste golf ging over de telefoon van mijn reisgenootje heen (stage student van Melbourne). Das pech! Maar het kon de pret niet drukken dus op naar Nobbies en Seals rock. Hier kon je robben zien...met een interactieve camera want met het blote oog was het te ver weg haha. Wat een domper was dat, en nog een goed lopende touristische attractie ook nog! Als afsluiter was de pinguin parade, swerelds kleinste pinguins die bij zons ondergang het strand op komen om vervolgens te voet naar hun holletje te gaan.Erg schattig om te zien!
Kortom mooie dag en een paar muggenbulten rijker!
Vandaag ben ik wat inkopen gaan doen voor mijn 3 daagse Ocean Road Trip die ik morgen ga doen. Daarna naar het Melbourne Museum geweest, wat erg interresant was en mooie afdelingen had. Waaronder Phar Lap, een historische held van Australie. Volbloed (paard) die heel veel races heeft gewonnen.
Savonds ben ik bij die Stage student gaan eten zodat ik erna vrij gebruik kon maken van zijn laptop en internet wat ik erg fijn vond. Eventjes bellen met vrienden en het thuisfront!
Vroeg op om morgen de tour te kunnen gaan doen!

  • 06 November 2012 - 22:08

    Merel:

    Ey Vik!!
    Wat een mooie verhalen en gave foto's! Dat belooft wat voor de komende 3 maanden!
    Geniet er van en ik geniet mee via je site ;-).

    Ciao
    Merel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Viktorien

Actief sinds 20 Okt. 2012
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 9082

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 02 Februari 2013

Australie reis 2012/2013

Landen bezocht: